Sunday 30 October 2011

Mr. Freak Berkata-kata ! ! ! !

Nama aku Ahmad Amin Hakami bin Abdul Wahab. PMR candidates 2011 & SPM candidates 2013. Bagi aku,aku ni seorg yg pelik sebab mood aku boleh berubah dlm sekelip mata je! Imagine la,ak bleh gelak sorang2 kuat gila pastu aku boleh jadi senyap je sehari tu... Ok la,aku tipu.. Aku ni suka bising2 tapi aku ni pemalu ngan foreigners(org luar dari lingkungan hidup aku).Aku suka tido lmbat,aku suka buat bnda yg org x biasa buat , n aku suka&selesa untuk jadi diri aku sendiri. Tak suka aku? Suka kutuk2 aku? Taknak ada kaitan ngan aku? Triple fu** atas kpala otak kau!!!! Ingat aku kisah? Ini blog aku,so aku punye suke r nk carut ke,nak maki ke,nak hape ke. Tapi kalau aku over tgur la ye. Apa? Perangai aku mcm ahli neraka? Hohohoho. Molek ah kalau gitu.. Jom masuk neraka same2.. Ingat kau tu malaikat ke nak tentukan aku masuk mana? Blog aku sblum2 ni mcm blog org mati bini. So,I'm rising back. Yargghhhhhh!!!

No comments:

Post a Comment