Sunday 30 October 2011

Nak Cuti.. Tapi... Bisnes?? Cuti?Bisnes? Argghhhhh!!!

Haihhhh... Leftenan Jeneral Mak Aku telah mengarahkan aku supaya tinggal di rumah dan teman dia pergi KL Selasa ni sebab ada persidangan meja bulat ke 4 segi hape tahhh...
Wajah seorang ibu

Walaupun permohonan aku untuk Cuti Ponteng hanyalah sampai Isnin , arahan dari Left. Jen. mestilah dipatuhi..
Sedih dan takut aku akan hukuman yang mungkin menimpa aku...

Sedih ni. Hangpa apa tau... :'(


Tetap ku tabahkan jua hati ini...
TETAPI!!!
Muncul pulak konflik dalaman dalam diri aku ni.. Aku ada bisnes la brooo!!!
Setelah puas berfikir,aku dapat satu idea!!! Orang pandai la katakan.. ^_^
Contoh gaya aku berfikir..Tapi aku taklah sebingai mamat nih.. =_="


Untuk memastikan perniagaan masih berjalan lancar,aku telah mengupah seorang pekerja..
Maaf la ye,tak sampai hati aku nak tunjuk muka pekerja tu....


Dan , segala masalah aku Alhamdulillah berjaya ditempuhi....Tolong mak dapat,masyuk pun masyuk... Hohohoho..

No comments:

Post a Comment