Saturday 24 December 2011

3 Tahun... Alhamdulillah.. :)

3 tahun..
 Dalam masa tiga tahun yg pendek tu , aku n budak2 batch BITTERSWEET 0913
belajar untuk menghadapi perang paling besar bagi level kitorang..


Ni perang besar kitorang.. Boleh dikatakan sebahagian besar kitorang blajar selama tiga tahun tu untuk perang yg ni je..
Dan , 
pada tanggal 22 Disember , keputusan PMR telah diumumkan..
Dengan penuh debaran , aku menaiki
Kenderaan rasmi aku tuu..

Dipendekkan cerita , lebih kurang pukul 11 pagi , aku melangkah masuk ke dalam Dewan Nik Mahyuddin Wan Musa untuk mengambil result aku.. Dengan langkah yg laju tapi menggigil , aku tabahkan hati..


7A1B1E

Ni lah hasil usaha aku bertungkus lumus selama 3 tahun(walaupun sebenarnya naik Form3 baru aku blaja tol2...)
Aku memang doa sangat2 dpt 7A coz Math n B. Arab memang aku tk trget..Aku tknak bawah dari tu..
Alhamdulillah , target aku tercapai.. Thanks to semuaaaaa kawan2 aku yg tlg aku n tk putus2 kasi support kat aku... Family aku memang aku tktau cmne nk ucap trima kasih dah especially parents aku..
Terharu.. :')






No comments:

Post a Comment