Saturday 31 December 2011

Meaningful 2011..

As 2012 is coming very soon , aku akan kenang apa yg 2011 da buat kat aku..Banyak sgt sebenarnya..
Ada 3 fasa tahun ni..

Awal Tahun : 
*Imagine , malam first balik sekolah tu , aku dah keluar ngan dong n joe gi beli stok.. Malam tu rasa panjang gile.. At the same time , aku tgah kamceng ngan Hamim... Tapi , lepas kitorang ada cam selisih skit , masing2 bawak haluan masing2 jap.. So , dengan rela hatinya aku pun teruskan laa kegiatan tak bermoral aku.. Macam2 benda aku buat.. Time tu semua aku bedal.. Sapu habiss.. Member2 aku semua aku buat bodo je.. Tapi ada gak aar certain2 yg sttill baik ngan aku.. Time ni , aku baik gak aar ngan bdak2 f1 coz malam2 aku suka lepak+study ngan Haqim kat dorm dy.. Aku pernah tasmik Doa Rabitah diorang kott!! Hahahaha.. Time ni aku ngaku aku ada rasa something yg pelik tapi aku buat bodoh je sebab aku rasa puas.. Time ni , setakat tido 2,3 pagi time hari sekolah tu da biase da..Pastu , esok pagi tido kat kelas, tk siap homework la bagai..

Tengah Tahun : 
*Cerita dia begini , hohoho.. Time kelas waktu cuti tu , aku nak beli fon baru sbab fon aku kene rampas#sabarjeaku.. Pastu , time tu hamim pun same.. Dipendekkan cerita , dari situ la dy slow2 tarik aku balik ke jalan yg tkde la lurus mane tapi tkde la smpai salah simpang..


And Now,
Alhamdulillah , aku da berjaya jadi manusia normal balik walau tk senormal mane.. Senang cite , 2011 memang tahun penuh pengajaran n pengalaman bagi aku.. Jual hotdog , fly time ckgu ada kt skolah , macam2 agy.. Mula2 plan nk buat pnjg2 post yg ni.. Tapi malas la plakk.. Hohohoho..


Happy New Year.. ^^

No comments:

Post a Comment