Monday 21 November 2011

15 Years....

Sedar tak sedar,dah 15 tahun 4 bulan (lebih kurang la) aku hidup kat bumi ni...Alhamdulillah Allah still pinjamkan aku nyawa aku ni...
15 taun aku hidup ni,mcm2 benda pernah berlaku kat aku.. Mcm-mcm org aku prnah jumpe...
Betul kata org , "Pengalaman Merupakan Guru Paling Bagus Dan Ijazah Terbaik Datangnya Dari Jalanan"
Sebab apa , dari jalanan tu,kau akan belajar cmne realiti sebenar kehidupan... Sebab tu aku suka merayap.. Tak kisah la sorg2 ke tak... Dari situ aku blajar dan aku dpt bygkan,cmne hidup aku nnti kalau aku dah dewasa..
Bila kau dah berjaya sesuaikan diri dgan keadaan sekeliling , then kau akan berjaya sesuaikan diri kau dgan org sekeliling tak kire la kau kena campak kt memane pun..
15 taun ni , aku pnah rase jatuh bangun aku... Sorg2, kena pulau, kena kutuk... Smua tu aku da pnah rase... 
Dan , Alhamdulillah aku pernah rasa pengalaman yg tak smua org rasa.. Sebab tu , 
Aku Tetap Aku....




No comments:

Post a Comment