Saturday 12 November 2011

Kawan....

K.A.W.A.N

 

Semua org dekat dunia ni wajib ada kawan tak kira lah kau kerek mcm mana pun... Melainkan perangai kau mcm taik mmg susahlah utk kau hidup..
15 tahun aku hidup,mcm2 jenis org aku jumpa , mcm2 bnda aku dah rasa...Gembira,sedih,kecewa,jatuh cinta,kena khianat... Semua tu perkara biasa dlm hidup... Cuma bezanya camne cara kau tangani semua benda tu... Tak dinafikan aku dulu pernah buat silap.. Aku tangani masalah aku dengan cara yang salah.. At last,masa matangkan aku.. Aku boleh tangani masalah aku sendiri tapi kadangkadang aku perlukan support.. Mintak support tak semestinya dari awek atau family je... Kat sini lah kawan mainkan peranan.. Satu masa dulu aku selalu tolong org selesaikan masalah diorang.. Tapi,lepas aku jatuh,aku baru sedar aku pun takleh selesaikan masalah aku sendiri(tapi bkn smua perkara)
And,sekarang ni aku naik balik pun sbab ada support dari kawan2 aku... Hey,remember not everything we should share with our family. There'll be some thing that u must hide from them or they'll be dissapointed with u..
Aku bersyukur gila sbab masa aku tgah jatuh dulu,ada lagi kwn2 aku yg support aku.. Sikit mana pun kawan2 aku support aku,smpai mati aku takkan lupakan diorang.. Thankful gila sbab still ada yg masih nak kwn ngan aku walaupun aku cam bangang.. Thanks Kawan.. :) 

No comments:

Post a Comment