Wednesday 9 November 2011

Haiihhhhh..Suwey sioottt...

Kalau org yg kau tolong, tak kisahlah dia yg mintk or cmne2 skali pun, buat taik ngan kau, kau panas tak??? Tu la yg jadi kat aku.. Aku tlg settlekan msalah org,pastu aku yg kena masalah... Ok la,mybe slh aku,kasar sgt.. Tapi keji sgt ke ape yg aku buat kat kau smpai kau tknk maafkan aku.. Aku dah mintk maaf dah ngan kau en.. Wehhh, tlg aar.. Aku dah letih dah dohh kena camni... Mintak tlg aku,pastu dah settle dah problem kau tu trus lupekan ape yg aku tlg kau... Kau ni manusia ke apa dohh??? Lpas aku tlg kau trus wt taik ngan aku.. Cibai tk cibai aar en... Sape tk panas... Dah ramai dohh wt aku cmtu.. In fact,ada org yg dulu nangis2 mintk tlg aku last2 skang bnci ngan aku... Dah aar.. Aku mls dohh nk sbenanye nk tlg org kalau asyik camni je...Hishhh.. Tlg aar.. Aku cukup menyampah ngan org cmtu... Fucking bastard ah sesape yg pnah wt aku cmtu...

No comments:

Post a Comment